دانلود MathType v7.2.0.420 – نرم افزار تایپ فرمول های ریاضی

Rate this post

MathType ابزاری قدرتمند برای ویندوز می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی نماد های ریاضی را برای کار در word، صفحان وب، چاپ کردن، نمایش و Tex ،Latex ،MathML documents به کار ببرید.
حتماً برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی، فیزیک و … را تایپ کنید، اگر در این کار مبتدی باشید حتماً از سختی تایپ کلافه می شوید، MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سریعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند. نمادهای بسیار و قالب ها و فونت های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می کند. می توانید به راحتی از نماد های ریاضی موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید. اگر از یک نماد ریاضی بسیار استفاده می کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد.

به راحتی فرمول ها را ویرایش کنید مانند کلمات معمولی آن ها را رنگی کنید و استایل مورد نظر خود را به آن بدهید. این نرم افزار به عنوان پلاگین به راحتی با نرم افزار های Microsoft Word ،PowerPoint ،Quark XPress documents ،Adobe InDesign layouts ،Excel spreadsheets ،HTML pages و … همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MathType:
– قالب بندی خودکار
– مجموعه ای از سمبل ها و نمونه های مفید
– رنگ
– خط کش با فرمت بندی دقیق
– پشتیبانی از صفحه کلید و کاراکتر های بین المللی
– دستور تنظیم مجدد سایز
– قابلیت حذف و اضافه کردن سطر و ستون به ماتریس
– گزینه هایی برای تنظیم براکت و پرانتز
– قابلیت undo & redo نامحدود
– شناسایی توابع قابل تنظیم
– ابزارهای قدرتمند برای Microsoft Word & PowerPoint
– صفحات ریاضی به صورت Word و انترنتی
– شماره گذاری خودکار فایل
– پایگاه داده ی کاراکترهای Unicode-based
– قابلیت ویرایش به صورت Drag & drop
– و …

[box type=”info” align=”aligncenter” ]- اقدام به نصب نرم افزار کنید. ۲- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید. ۳- دسترسی نرم افزار به اینترنت را از طریق فایروال مسدود کنید. (آموزش طریقه جلوگیری از اتصال یک نرم افزار به اینترنت را از اینجا ببینید.)[/box]

[box type=”download” align=”aligncenter” ][button color=”orange” size=”medium” link=”http://cdn.p30download.com/?b=p30dl-software&f=MathType.v7.2.0.420_p30download.com.rar” target=”blank” ]دانلود نرم افزار[/button][/box]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *