دانلود بازی Sniper Shooter Free

Rate this post

یک بازی مفرح و کنایه آمیز و خنده دار اما به شدت سخت و درگیر کننده. شما به عنوان یک مزدور حقوق می گیرید تا افرادی را به قتل برسانید اما این بازی همانطور که از تصاویر آن پیداست نه سه بعدی است و نه طراحی چهره در آن مطرح است. بنابراین پرسشی که پیش می آید این است که از کجا مطمئن شویم شخصی که به قتل می رسانیم هدف درست است؟ در ابتدای بازی هر بار به شما ویژگی های فیزیکی و گاها اخلاقی هدف گفته می شود. برای مثال نام یکی از این سوژه ها Jason Hide است و Hide به معنای مخفی شدن یک سرنخ برای بازیکن خواهد بود. بنابراین در سراسر صفحه رو به رویتان می چرخید تا شخصی که سعی در پنهان شدن دارد را از پا در آورید. علاوه بر این نکات ریز و جالب، شوخی های جالبی هم در بازی گنجانده شده که با بازی کردن متوجهشان خواهید شد.

دانلود بازی موبایل Sniper Shooter

البته این را فراموش نکنید که پیروز شدن در این بازی تنها کشتن هدف نیست. برای به دست آوردن پول بیشتر گاها لازم است کارهای سفارشی انجام دهید. برای مثال در مرحله ای دیگر که بدل رپر کره ای، Psy در حال اجراست، هدف اصلی این شخص تقلبی است اما در قرار داد آمده که اگر از ۴ رقصنده کناری، ۳ نفر را به قتل برسانید مبلغ ویژه ای دریافت خواهید کرد که جدا کار سخت و طاقت فرسایی است. احتمالا شما هم در راه ۱۰۰ درصد کردن این بازی اعصاب خود را به حراج بگذارید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم تنها از روند عادی بازی لذت ببرید و حریص نباشید.

ویژگیهای Sniper Shooter Free – Fun Game:
کنترل راحت بازی
گرافیک ۳بعدی
شلیک با لمس صفحه
اهداف چندگانه با سناریوهای مختلف
انجام ماموریتهای بسیار سخت با افزایش مهارت
۱۲ فصل برای لذت بردن از بازی
بهینه سازی شده برای تبلتها و گوشیهای هوشمند

[box type=”download” align=”aligncenter” ][button color=”orange” size=”medium” link=”http://dl2.getandroid.ir/Games/1393/09/Sniper_Shooter_Free_2.9-www.GetAndroid.iR.apk” target=”blank” ]لینک دانلود بازی[/button][/box]

منابع: http://digiato.com/app/sniper-shooter

http://getandroid.ir/download/game/shooting/420-Sniper-Shooter-Free-Fun-Game.html

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *