دانلود Capturing Reality RealityCapture v1.0.3.4987 x64 RC CLI Edition – نرم افزار فتوگرامتری برای ساخت مدل های سه بعدی از عکس ها و تصاویر لیزری

Rate this post

RealityCapture نرم افزاری برای ساخت صحنه های واقعیت مجازی زیبا و دقیق، مش های ۳D بافت و … از تصاویر یا اسکن های لیزری در عرض چند دقیقه و به صورت خودکار می باشد. این نرم افزار کاربردی به عنوان یک ابزار فوتوگرامتری شامل مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد در کنار یک رابط کاربری قدرتمند و آسان و فوق العاده سریع می باشد که تمام ابزار های لازم برای کار با تصاویر و تولید مدل سه بعدی را در ختیار کاربر قرار می دهد. تطبیق تصاویر، کالیبراسیون خودکار، محاسبه مش‌های چند ضلعی، رنگ‌ آمیزی، تولید بافت، ژئورفرنس، DSM،  تبدیل مختصات جغرافیایی، ساده سازی، مقیاس دهی، اعمال فیلترهای رنگی و جلوه‌های بصری، Smooth کرن تصاویر، اندازه گیری و … تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

RealityCapture به عنوان ابزاری حرفه ای برای تصویر سازی سه بعدی از عکس ها و تصاویر لیزری و … در زمینه اسکن بدن افراد، شناسایی اجسام در تحقیقات معماری و سایر پروژه های مربوط به فتوگرامتری مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RealityCapture:
– ساخت تصاویر و صحنه های واقعیت مجازی
– تصویر سازی سه بعدی از عکس ها و تصاویر لیزری، هوایی و …
– انجام پروژه های فتوگرامتری
– ثبت تصاویر، محاسبه مش، تکسچر، DSM، تبدیل مختصات سیستم و …
– امکان اجرا از طریق خط فرمان
– امکان توسعه عملکرد های جدید از طریق یک کیت توسعه درنظر گرفته شده در نرم افزار
– سرعت بالای پردازش و عملکرد منحصر به فرد
– و …

راهنمای نصب

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های ۷ و ۸ و یا ۱۰ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
۴- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز ۷: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۸: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۱۰: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

[box type=”download” align=”aligncenter” ][button color=”orange” size=”medium” link=”http://cdn.p30download.com/?b=p30dl-software&f=Capturing.Reality.RealityCapture.v1.0.3.4987.x64.RC.CLI.Edition_p30download.com.rar” target=”blank” ]دانلود نرم افزار[/button][/box]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *